Snabbis

Snabbinlägg på 7 min! Felle och jag sitter på biblioteket och söker jobb för fulla muggar! Vi har skickat iväg säkert på tok för många ansökningar och mitt huvud värker och bultar som aldrig förr. Om mindre än 2 timmar ska jag jobba i serveringen så det gäller att piggna till tills dess men annars är det bara att bita ihop! 

Nu är det cirka bara en vecka kvar tills vi kommer hem igen och det längtar jag till som bara den! Ska bli jättekul att få träffa hemmafolket igen :) Samtidigt som det är jäkligt kul att bo med Felle och få våra hyperskrattanfall som vi kan få stup i kvarten ibland, är något kul så är det verkligen kul ska ni veta!

Snubben brevid är nog lite nervös av sig. Han kollar sig om hela tiden typ, eller så spanar han på några tjejer här som sitter och pratar mat vilket påminner mig om att min mage skriker och är hungrit (tror fasen att den är som en bäbis ibland!) Ahopp nu öppna sig himlen här igen och det bara vräker ner här! för ca 10 sekunder sen så var det strålande sol som stack mig i ögonen näst intill. Lusitgt är det alltså!

Nu tar tiden slut här så nu blir det att maka sig ut i regnet och åka hem, tack och lov för att vi tog bilen! Ha det fint med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0