Sickness

Nu är måttet verkligen rågat säger jag bara. Jag mår PISS! har fått utinvägsinfektion av det kraftiga slaget... kul jag är 19 år och ska inte ha sånt skit! iofs var jag ju 18 när jag fick första ryggskottet och jag var ju runt 8år när jag fick mitt första migränanfall så jag borde ju inte vara förvånad alls egentligen. Undrar vad som kommer här näst!



Man borde utrota alla sjukdomar säger jag bara! Eller så borde man skapa något superpiller mot allt så man tar ett piller och sen blir man aldrig sjuk. Där har vi ju det!!  nu vet jag vad jag ska jobba med sen efter det här jobbet.. forskare och skapa värsta super-dunder-mega-asbra-pillret mot allt till alla! :D Eller kanske inte.. Men dröma kan man ju alltid :)


Imorron är det en ledig dag till, kanske är bra egentligen och bara ta det lungt. Får se vad den dagen har att erbjuda! förmodligen något bättre än den här i alla fall hoppas jag! Men nu ska jag ta och överleva några timmar till innan man kan gå och lägga sig och vänta på nästa dag. Herrå!


Kommentarer
Postat av: sandra

Så går det när man ska ha pojkar på rummet ;)

2010-08-13 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0