Allt och ingenting egentligen

Jag har köpt en av gjordens finaste nyårsklänning! Min finaste pojke var med och fick dra upp dragkedjan (är man inte en riktig gentleman då eller) För övrigt tyckte han också att den var fin :) Men det blev inte mycket mer julshopping som vi hade tänkt. Men god mat blev det!

Idag åker Felle till sitt kära fjäll! tycker jag är väldigt tråkigt för oss som hon lämnar hemma men jag kan inte beskriva hur glad jag är för hennes skulle och hu kul du kommer ha fellepelle! :D OCH vi kommer faktiskt komma upp till dig och hälsa på! :)

Idag får det bli julstädning som gäller och sen ska jag fösöa få tag på den där Linnéa som det känns som det var evigheter sen jag pratade med!

Måste bara tillägga att jag tycker den här räven är så cool! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0