Anna 19 år, senil och stendum!

Hej jag heter Anna  och jag är Senil!
Hej ANNA!

Så skulle det låta om jag gick på ett ASM möte (anonyma senila människor)..

Jag behövde bara åka in till stan med felle så hade jag totalt glömt allt som hade med julfesten att göra på kvällen! Tills jocke ringde och ville preliminärplanera bedminton (stavning!?) och jag öppnar min kalender där det står : Jul"FEST" I V-Husby kl 19. Klockan var nog efter 20 när jag upptäckte detta och praktiskt taget schasade iväg jocke på telefonen sprang runt i cirkalar som en galning och sen efter 10 min befann mig där jag borde ha varit för över en timme sen!

Aja kalla mig gammal, senil, förvirrad,virrig,yr, bäng, korkad ja va tusan ni vill för det stämmer nog in i alla fall!



Sen i alla fall så diskuterade jag och felle det här med julklappar och födelsedagar och hit och dit. att man kan bli så besviken för dessa jäkla paket man alltid måste få. för man skriver en önskelista och får man då inte det man önskar sig allra mest så blir man på nått vis lite besviken även om man får allt det andra. Vi tror det beror på att man går och TÄNKER på att man ska få den, även om man inte vet det. Lika dant är det om någon glömmer ens födelsedag. Och trots att jag inte firar namnsdagar så känns det ändå lite illa när de som kom ihåg min namnsdag idag var Lillasyster, min kusin, sagmar som sa det framförnosen på felle så hon fick reda på det med :P

Det är konstigt det där tycker jag alltså... känslor ska bara hålla på o ställa till det för en verkar det som ibland!

Men nu är det säng som gäller för mig faktiskt! Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: carro

det här med att inte få de paket man önskar sig.. vilket jäkla i-landproblem egentligen :P det är ju tanken som räknas ;)

2010-12-10 @ 09:33:31
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä jag vet det Carro att det ska heta så där men i praktiken är det inte så för många i alla fall. jag tror inte att det bara är Felle och jag som tänker så faktiskt, inte av dem som är uppvuxna med att få några presenter på jul eller födelsedagen. Äsch det var bara en tanke vi snacka om! :P

2010-12-10 @ 10:24:23
URL: http://rmbunkens.blogg.se/
Postat av: Werner

Men hallå!? Jag kom också ihåg din namnsdag! Glöm inte lilla mig fast jag är på andra sidan jorden ;) <3

2010-12-11 @ 03:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0