Hej mitt vinterland!



Titta så fint när man är ute och går när det är -20 grader ute :)



Min helkonstiga vovve var med också! (som typ försvann i snön emellan åt)

Jag somnade till lite förut när jag slappade liiiiite. och asså konstigare drömmar får man leta efter, jag var med i filmen spirit(som är en tecknad film om en vildhäst), jag var gravid och hade barn eller så passade jag bara ett barn jag vet faktiskt inte. Tvättmaskinen börja läcka så det blev översvämning i farstun, sen när jag försöker få ordning på det så börjar det brinna i tvättkorgen så jag slänger ut den och ställer mig och stampar på det som brinner, då sticker zorro iväg till grannen..

Allt var helt enkelt kaos i mina drömmar och jag känner mig inte alls redo för nattskiftet på jobbet...

Saknar min fina kille som jag spenderade natten hos för han är helt underbar hela han!

MEEEEN jag saknar faktiskt en annan tjej helt ofantligt otroligt mkt nu och det är dags för henne att komma hem från USA för jag står snart inte ut längre!!! WERNER KOM HEM JAG SAKNAR DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0