Dagens...

Dagens citat:

Lisa: jag är här vid halv 8 och börjar inte förens vid 5 över 12.
Abbe:jag är inte ens här till 8 när jag börjar 8.(Kollar på Lisa som om hon vere knäpp på riktigt!)

Man kan inget annat än att älska Abbe asså :)

Dagens roligaste var nog den där kommentaren från abbe med ;P

Bästa låten för tillfället är "Pärlor åt Svin"- Magnus Uggla

Dagens lättnad var att lämna in Religionen!

Dagens klädsel blidde Jeans, svarta skor, vit t-shirt samt en rolig ILLRÖD skjorta med svarta ränder på! (hittade den i utklädningslådan  ;)

Dagens ondasta muskel är LÄTT rumpan! och sen även baksidalår! Men fett nice i alla fall! ;)


Nu ska jag sluta tråka ut er med dagens grejer! Ha en bra Måndag! min var i alla fall helt okej och jag älskar att skratta!!

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0