Fakta till dig Cato! ;)

Kucklar! Ett av våra fina påhittade ord! (felle är skaparen om det är nån som undrar). Själv låg jag tillsammans med Lisa, Linnéa och Danne oöver bordet och as garvade tills vi fick ont i halva kroppen! Träning på det sen MUMS!

Ska bara pointera till Lilla Cato (som själv anser sig vara gammal) här också bara för jag gillar att sura lite! ;D 

Jag Citerar:
"Jag kunde inte låta bli att känna mej old som gatan i fredags när jag for runt med 18 åringarna som nyss gjort entré i tonårsvärlden med hemmafester, smygrökning och ciderspyor. "

1. Olivia är ett år äldre än oss!
2. entré i tonnårsvälden var väl ca ett år efter cato ;) Wwwwheeeyy
3. Smygrökning!? Cato vem var det som hade lås på ett skrin där hon förvarade sina cigg! (Busted!)
4. vem fan spydde cider!??? (okej tjejen som spydde drack sprit o inte cider iaf!XD haha )

Jag va bara tvungen cato ;) Kastar du skit på mina kompisar så slänger jag skit på ditt inlägg! Men förbannat kul hade jag i fredag i alla fall! ;)

Haha tönten jag är då som sitter och bloggar om blogginlägg! Men ni får väl stå ut om ni ändå går in hit och läset liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0