Life is Life!

Hej jag lever och allt är bra!
Livet knallar på som vanligt tycker jag, förutom att nu är det mycket bättre för ajg har lov o det känns underbart!
Några av mina underbara vänner har varit här ikväll och haft det mys + att jag fick en biltur med Cato också o det känns alltid kul när jag får träffa min äldsta vän i hela världen! (inte at thon är gamma asså! Vi har bara varit vänner längst liksom ;P )

Jag har bara två saker att fixa på lovet! Ena är naturen som ska pluggas som attan på imorron när det ändå är snöstorm. det andra är ju så klart projekt! VI ska fan få MINST VG Lisa!!!

Aja nu är det nog sängen som står på menyn för jag är så himmla trött efter den här veckan!
Ha det fint allesammans!



Kladdig kladdkaka var det som stod på menyn efter tacosen med tejerna! :)


Kommentarer
Postat av: Lizz

Kom hit och ge mig kladdkakan! NU!

2010-02-21 @ 21:17:01
URL: http://lisamathildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0