Möblera om så känns det som man har flyttat hemifrån!

Hej igen det blir ett snabbis inlägg här nu va!

Först o främst ska ni få två fina bilder på mitt rum i oreda när jag är i farten och möblerar om då kan det se ut så här! :




Slut resultatet får ni nog nån annan dag tror jag! Fast asså jag är nästan klar med ommöbleringen nu så ricktigt så här illa ser det inte ut nu om ni tror det!! ;D

Nu ska jag dra iväg och träna! Niiice har sett fram emot det hela dagen ska ni veta! :)

O sen ska jag lägga till att idag leker livet känns det som! jag har fått upp flytet! (eller så är det kroppens personliga morfin som snackar, eller möjligt vis Magnus uggla som skriker ut ur högtalarna här! )

Var bara tvungen att säga det! Säg nu alla efter mig! "fy fan va ja mår bra" Med studentlåtsmelodi ;) Haha tjarå herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0