Positivt!!

Jag blev så glad just precis nu!
Tv:n står på hör och Nyheterna är i fyll gång och där pratar de om alla problem som händer på grund av all snö. och då frågar de en snubbe om hur han såg på saken. Han tyckte det var "nyttigt" att detta skedde! Det är bra att vi kommer ur våra vanor och får testa på någo nytt och öppna upp oss ur våra konservativa vanor! Jag tyckte den snubben var hel cool och tänkte så himla as rätt att jag kan inte ens beskriva!

Jag tycker det är himmla intressant att se hur vi reagerar när Sverige (som är så otroligt bra och som det aldrig händer ett skit med) får lite problem och när allt inte går som man tror sig ha förutspått! :) PLUS att ajg älskar att människor kommer närmare varandra när sånt här händer :)

Nae nu ska jag sluta tjafsa om det här! Men jag ger i alla fall en applåd till snubben med positivt tänkande! *klapp, klapp, klapp*

Hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0