Snösnösnö och mera snö!

Efter att ha blivit insnöad i sörping igår så blidde det spontanövernattning hos Lisa tillsammans med Danne som också hade problem att ta sig hem (okej vi kunde om vi väl hade velat men det var ju roligare att vara kvar!). Dock känner man sig ju urk idag !haha Men aja det får man stå ut med!

Lisa och felle de djävlarna försökr läsa mitt inlägg INNAN jag ens laddat upp det! Fuskisar!! Fast de gav sig när de fick tag på min mobil och i detta nu sitter de och kollar igenom min inkorg!:O Men jag har ju inga hemlisar för dem icke ;)

Träningsverken tar kål på mig! Seriöst jag vill bara bli av emd min lår (men så får man ju inte säga) Men just nu gör de i alla fall förjäkligt ont!! Men det blir lite mer träning med lisa efter skolan! Beach 2010!! Som Lisa brukar säga ;) Motivationen finns nog där någonstans :P

Nu ska jag sluta att bygga upp min ångest och försöka bli klar med det här djävla projektet ( hur nu jag har tänkt ro iland det vete hundan! )

Hakuna matata tjena mors!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0