Strömavbrott

Jag är faktiskt förtjänt en klapp på axeln! här sitter jag ensam hemma och har lov och vad gör jag? Jo skriver på ett naturprojekt som ger mig huvudvärk ( komiskt då hela arbetet handlar om huvudvärk/migrän). Så nu kan jag faktiskt skryta lite med att jag är duktig!

Dock önska jag att strömmen kunde sluta fungera så man kan få njuta av att det blir knäppttyst i hela huset och man hör varken ventelationens svaga vinande eller akvariumets bubblande, allt ska bara vara jätte tyst! ( I love it!). Kan vara så att jag vill det för att få slippa undan naturen också (fullt möjligt).

Men jag har inte bara varit inne hela dagen! jag har faktiskt gjort som många andra, jag har skottat snö ;) wohoo! och jag har hjälpt min stakars hund också så klart!

Nae åter till arbetet!wohooo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0