Sweet dreams are made of ...

VILKEN HELG!

Helt galet kul om jag får säga det själv! Först 19-års fest för Lisa med maskerad, alla var typ där! Prinsessfen, mimmi pigg, cowboy, karlsson på taket, sjökapten, djävulen o.s.v.! massa kul hemma hos Lisa och Massa mat! vi orkade ju inte ens käka nån tårta!XD haha aja! Sen drogs det vidare till Hugo där det var dancing all night long! :)

Väl hemma var man slutkörd och det blidde scones som nattmacka med felle!;D haha
Lördagen boder nog itne nämnas för jag tamefanken helt förvirrad! haha åkte nog in på willys parkering ca 4 ggr inom loppet av en timme! nytt rekort för mig asså helt klart ;)

Sen blev det spontanutgång på kvällen med Ylva, Jossan och Felle och summan av kardemumman på det var total kul faktiskt! ;D felle och jag hade chans att hångla upp scott men vi höll oss i skinnet! ;) haha!

Nae nu äre ju söndag, sista dagen på lovet, det betyder plugg och träning! (slutar nog med ner träning en plugg men inte mkt av ngt!)

Ha en bra dag everybody! Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0