What a night!

"Du kan inte bara kyssa mig och gå där ifrån som ingenting har hänt!"

Ehh joo tro mig det kan han!
Gårdagen sög rakt av! i alla fall utgången! Totalt onödig enligt mig och jag tror tame tusan att det var musikens jäkla fel, alla musik var typ dålig, dj:n förstörde alla bra låtar o när han inte gjorde det så spelade han inte några bra låtar!

Aja det fanns ju vissa ljusa stunder igår också så helt värdelöst var det ju inte! Jag var ju med fina vänner liksom!!!

Nu ska jag torka upp översvämmningen i våran tvättsuga (gu vad jag älskar överraskningar ibland...) INTE!!

Werner en filmkväll är välkommen ikväll! ;) Men jag hör av mig senare i alla fall Haha

Herrå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0