UTMANING!

Kom just precis innanför dörren efter att ha utmanat stormen!!
Blidde lite bus i snön med snöänglar och lite vettig skottning också, vet inte om man kan kalla det vettigt eftersom det inte kommer märkas nån skillnad om 10 minuter då det förmodligen har snöat igen igen!
Vågde mig även ned till stallet där jag träffade denna filur ;)



Den som inte gillar katter och inte har träffat Troll den personen har verkligen inte förstått hur man kan gilla katter! ALLA som träffar Troll älskar honom!



Även Morris kom och hälsade på inne i sadelkammaren sen! haha sötisarna!

Sen tog jag och fortsatte min pulsande promenad till brevlådan och hämtade tidningen, det är sällan man knappt kan få upp brevlådan p.g.a. massa snö men idag blev det lite så ;P

Sen snabbt pulsande hem (anfådd anna ) och lämna tidningen för att pulsa vidare genom ännu djupare snö! Närmare 60 cm eller nått! Upp över låren gickdet i alla fall!

På väg hem till Cato var jag i alla fall (Det var himmla länge sen jag gick dit för att knacka på och fråga om hon ville leka med mig i snön! ) Men där möttes jag av en låst dörr och ingen som låste upp så antog att de inte var hemma så jag tog o drog upp byxorna igen för att göra mig redo för pulsningen. På vägen hem möttes jag av detta mystiska hål!:O




Vem kan bo här tror vi??

 
Hallååå är det nån hemma??



Inte ens herr eller fru näbbmus ville leka med mig i snön :/

Men inte är jag sur för det! av emd lite enegri blav jag i alla fall! Nu ska jag nog ringa nån kul typ ;) vem nu det blir haha! Hej påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0