1,2 och 4 va!?

Haha bästa första-dagen-efter-jullovet! Började lagom tråkigt med gehör-och musiklära! Men positivt var ju att Lejonet hade klippt sig! Tack gode gud!

Sen var det filosofilektion som gällde där Ambjörn började med att presentera sin vikt men inte sitt eget namn! Klockrent!

Religionen har ja inte någon kommentar på för det hände inte mkt alls sen blev det 2 ½ timmes rast för mig innan det var mer musik som gällde men jag hade trevligt sällskap så jag klagar inte :) Väl på ensemblen så träffa vi en ny pojke som var lagom dryg om ja får säga det själv! men folk är ju som de är och Viktor var kramgo som alltid! Knaspojke!

Nu har jag städat mitt rum *klapp på axeln* jag blev nervös av allt städsnack på håltimmarna tror jag! haha! Dax att laga lite mat innan folk dör av hunger här hemma asså! Tjilivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0