2010

Med champangen i brevlådan och skorna utanför dörren så blev det prickarna över ä! Alltså top Notch! (hur det nu stavas!;) ) Förfesten  hos Lina var kalas med god mat och musik och dans ofc! Sen tack och lov fick vi skjuts till Mr där partajandet fortsatte med (halv)bra musik och massa dans! Tolvlaget blev det raketer och ylande mot månen (tradition) massor med gott nytt år kramar!!

Sen efter det dog partyt ganska snabbt eller aa vid halv 2 var det dött i alla fall o då drog vi vidare mot kyrkan, eller aaa till husen bakom ialla fall där det inte hände ett skit typ! hahah sämsta efterfesten men va fan allt annat hade ju varit kul!:D

Det va min nyårsafton och jag vet folk som hade det värre hahaha! Mystiska ljud från undervåningen ingick med kan jag tala om! HAHAHAH

Nu är det fint väder ute så jag ska ut! ha det fint PUSS

Kommentarer
Postat av: L E J L A. C

gottt nyttt år!! =) haha 2010 kmr äga skiten ur 09 för NU TAR VI STUDENTEN! =)

2010-01-04 @ 03:36:22
URL: http://Custovic.blogspot.com
Postat av: Anna!

Hahahaha LÄTT att det ska! hahaha!

2010-01-04 @ 11:48:48
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0