Ändrade planer ^^

Asså jag försår inte men jag skriver alltid om vad jag gjorde igår först i den här bloggen! Måste vara för jag har så kul att jag inte har tid att sätta mig vid datan!

Gårdagen började ganska segt i vilket fall som helst men sen piggna man till som bara den och åkte hem till Lisa där det skulle pluggas projekt, "Pluggas", men va tusan vi gjorde i alla fall NÅNTING bara inte det vi skulle^^. Sen kom werner efter 5 timmars träning (hon är fan duktig! :) ), vi drog till pappa grappa för att hämta maten som vi efter mycket om och men beställt! Hahaha:P Sen käka vi Pizza tills vi nästan spydde typ!=) När det blev filmtajm efter att ha dissat utgång så var det "raice your voice" som gällde, men vi hann nog bara komma 20 min in i filmen innan planen för kvällen ändrades! Och så for vi iväg hem till Elias lyxvilla!;) Jag har kommit framtill att jag antingen vill ha en egen lägenhet eller en egen del av huset med egen ingång! Men aja mycket snack o mys blev det där igen mycket trevligt i alla fall! och hemmåt bar det inte av förrns efter 3!

Nu äre duschen som gäller och sen är det pulkaåkning! :) Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0