Citerar!

När man inte har ett eget minne som minns så får man helt enkelt be en vän. i mitt fall är det Felle!

Här kommer de tossiga sakerna som jag glömde det är citerat faktiskt!

"du kan inte ta den, du kan inte ta den, du kan inte TA den!" Citatet kom från en början från saltkråkan men citerades snabbt av Anna Filipsson samt sista "du kan inte TA den" med en släng av Felicia Prytz vrål! Och självklart snackade vi inte om stenen i saltkråkan utan om nått helt annat ;) Mogna kvinnor som vi är!

Sen diskuterades det även om "fylleoffer" alltså alla ska vara nyktra utom EN person som alla andra ska supa ned, det blev en röstning och jag förlorade och skulle då få vara detta "fyllesvin" (men vi alla vet att det blev så bara för det är näst intill omöjligt att supa ned mig!;) haha) Nästa gång går "fylleoffret över till någon annan! Några frågor på detta? Nae antog inte det! :P

Så jag uppdaterar väl igen om jag (eller felle kommer på ngt mer finurligt som vi kläckt ur oss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0