Effektiviteten själv!;)

Idag har jag varit jjäääääkligt duktig och effektiv! Och JA men får skryta ibland! Det här var en toppendag!
Började segt med musiken men sen brassa det på vidare och Abbe och jag var Gaaaanska effektiva på religionen när den väl började! Sen satt jag i skolan från 13.30-18.30 Hade ingen lektion där men lisa och jag skulle vara effektiva och fixa emd projektet kl 17 där vi faktistk transponerade en hel låt! we are good!

Undertiden jag väntade på Lisa så satt jag och massa annat roligt folk som kom och gick och nytt folk bytte av o det var het enkelt as kul! haha så de 3 ½ timmarna gick fort!:)

Nu ska jag sätta igång och laga kvällsmat det ska bli BIFF till MIDDAG! (med hajen i hitta nemo röst " jag vill ha FISK till middag") Sen blir det att skriva klart samhällen!

Hejsvejs!



Gammal bild från 1:an! ;D Hihi

Kommentarer
Postat av: felle

Nämen HAHA vilken bild!!! jisses vad länge sen

2010-01-25 @ 23:09:28
Postat av: Anna

Vi var fasen grymma som små! Men vi är ännu GRYMMARE som stora!!!:D MOHAHAHA

2010-01-26 @ 10:45:38
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0