Konstiga grejer kan alltid hända!

Hade väl typ massa av roliga saker jag skulle skriva här! Dock så har det som alltid händer hänt. Jag har glömt vad det var!:O Men jag kommer ihåg en rolig grej jag hörde en tjej säga när jag stod och väntade på bussen, så här löd det:
- Jag har vallat kor som var tjuriga!

Tyckte det va lite kul med en ko som är tjur(ig) Hihi jag har jätte dålig humor ibland! men jag hade just haft sånglektion och min röst var väck så jag kunde ju inte brista ut i gapskratt i alla fall som tur va!





Livet känns som det går på soparloga just nu under veckorna men sen när helgen kommer då öser vi på igen hörrni! Kanoners!

Nu ska jag väl mala på med lite läxor o sånt tjafs! Ses sen kanske! PUSS

Kommentarer
Postat av: Naima

Jag tyckte att det var kul... efter det att jag fått förklaringen vill säga :P

2010-01-21 @ 19:56:52
Postat av: Anna!

Haha det va nog bara ja som haja det roliga direkt tror jag!:P

2010-01-21 @ 20:21:32
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0