Maraton 06.00

Det kändes som jag fick krypa 800 meter innan jag kom fram till väckarklockan imorron.. seriöst vem vill ha ett maraton över sängen bara för att stäna av väckarklockan så fort som möjligt? Nej tack! Jag får helt enkelt binda fast mig så jag ligger på andra sidan sängen, brevis väckarklockan, istället för att kura ihop mig intill väggen. Lycka till Anna!

Sitter här och filurar lite fram och tillbaka på jobb och på Au Pair, vad ska man göra när man slutat skolan egentligen? borde jag mönstra o kolla om jag kan bli antagen eller vad ska jag göra? Man kan ju välja på massor men det är ju inte lika säkert att man får någonting! Jag är i alla fall himla pepp på att dra ned till Båstad i sommar igen bara för jag saknar tiden där! :)

Får se vad det blir av detta! Men nu ska jag snart pallra mig ut i bilen och se till att få min utbildning gjord! Ching chong långkalsong! (kan behövas eftersom det är snorkallt i sverige!!)

Kommentarer
Postat av: felle

Kolla mejlet ;)

2010-01-14 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0