nytt nytt nytt!

Idag är det party som gäller!!! Jag är riktigt på g nu känner jag! Lisa har även utnämnt mig till Party checka konversationen liksom!:P





Hahah Lisa är så sötis!!:)

Den här veckan har då fan varit händelserik! Jag har köpt en ny säng som förmodligen kommer nästa vecka!! Jag har varit med massa underbar kompisar! det låter piss tötntigt jag vet men jag gillar verkligen alla mina kompisar så det så!. Sen har jag varit i kålmorden och tittat på djuren ( dock blev det typ INGA bra kort! :O USCH) Snor kallt var det med! ja va klädd för nordpolen men inte ens det räckte!:O 

 

Vi träffade på noshörningsungen Super söt faktiskt! :)

Jag lärde mig även senast igår hur man håller vårat hus varmt via elding! Känner mig ap vuxen!;D haha

Nu ska jag ut o bemästra kylan med en promenad! Ha det fint hörrni!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt noshörningsunge :)

2010-01-08 @ 16:08:00
URL: http://manduzana.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahahaha ofta print screen då xD haahhaha va rolig du är!!!

2010-01-10 @ 15:28:09
Postat av: Anna!

Visst är den söt! jag vill bara klappa på den men det får man ju inte!:O



Haha Lisa ja måste ju visa din fina talang fasen;) haha

2010-01-10 @ 16:12:55
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0