Seriöst skare va nån gång!

Tänkte dra ett litet seriöst inlägg här nu va!
 det första ja tänkte skriva är vad jag gillar ogillar att läsa om!

Vi tar det vi gillar först va?? Aaa!

Foton! okej det kanske man inte skriver men jag älskar att titta på bilder i bloggar då blir allt mer personligt o bra mkt roligare! ( jag vet att jag själv är sämst på att ladda upp bilder sorry ska bättra mig!!) Fotona ska självklart vara relevanta!

Andra grejen jag gillar är när man kan skriva på ett varierande sätt, positivt, negativt, ironiskt/sarkastiskt, humoristiskt o.s.v. ( gud vilka fina ord jag fick till ser ni?:O )

Tredje är när man skriver om olika ämnen o grejer o inte BARA skriver om vad som har hänt om dagen ( vilket jag gör på tok för ofta men ibland är livet bara så roligt så man måste berätta! )

Det jag tröttnar fort på att läsa om är:

Tittarsiffror/läsare... känns bara så orelevant för den som läser bloggen om hur många som läser den! vem bryr sig mer än den som bloggar i så fall??

Vikt och bantingsmetoder o allt sånt tjafs som man ändå får nog av att läsa precis överallt om kan jag också vara utan tack känner jag!

Haha nu har jag klagat lite också så nu är jag nöjd o ja ska nog till och med slå klackarna i taket och lägga upp en bild här serru!



Månskens promenad med felle runt 23.40 tiden! Klockrent och as kallt! haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är verkligen något med bilder som gör hela bloggen lite mer personlig. Jag är också kass på sådant.

2010-01-14 @ 23:21:43
URL: http://manduzana.blogg.se/
Postat av: Anna!

Vi får helt enkelt bättra oss Amanda!:)

2010-01-17 @ 12:04:22
URL: http://ormbunkens.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, ja, men jag glömmer jämt bort att ta bilder :p

2010-01-17 @ 12:31:54
URL: http://manduzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0