Ska jag falla, då ska det finnas tid att falla fritt

Härlig är dagen!

Skolan slutade kl 11.10 idag Niiiiiiice:) O sen tog ja barre bilen hem o där blidde det en promenad i snö och solsken (gillart!) även lite snöskottning för att göra mor och far glada (och för att smygträna ;) ). Duktig dotter som jag är så har jag även städat hela köket! Herregu så ambitiös jag är! Men ja är ego också för ja va ju tvungen att städa mitt eget ru lite då med(A)

Men nu sitter jag i alla fall nyduschad i sängen med musik på och skolböckerna spridda omkring mig! Svenskan är snart klar! Ska bara be nån läsa igenom den lite snabbt! Sen ska jag nog vara lite duktig och läsa samhällen och fundera lite på den ;P Anna goes Pluggish!



Hakuna matata! (massa muskler) Den här helgen ser jag fram emot! :) Imorron blir det att kolla balklänningar med :O oj jisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0