Sweet!

Städning för anna på g och sen en promenad ute i snön! :)

Just nu känner jag att jag saknar sommaren! och det är ganska ovanligt för att vara jag eftersom jag typ avgudar vintern i vanligt fall! Men inte för tillfället för just nu känner ja att jag vill ha sol, bad, vänner och massa kul!! Jag vill ut på äventyr med!

Snart är jullovet slut men asså jag känner mig taggad för att ta tag i sitat terminen o då djävlar ska jag vara med om så mkt jag någonsing kan och gå på fullvarv hela tiden! OCH jag ska börja träna på träningsverket några månader tills vädret är bättre ute i alla fall! :D:D:D

Men nu måste jag fortsätta med städningen...suck... Vi hörs när vi ses hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0