To do

O herre gud! Kan ni tänka er mig i bal klänning eller!? Svar :NEJ! Inte jag heller men igår testade jag i alla fall minst fem st! :O Det är lika många kläningar som jag har ägt i hela mitt liv som jag MINS! Helt sjukt ju!

Pizza kväll hemma hos Lina med felmmys vad det som följde och det var mys som vanligt! :)

Idag har jag gjort en "att-göra-lista" Duktigt va ;) så här ser den ut iaf!

1. Städa undan tomtar o sånt, städa allmänt!
2. Göra klart samhällen ( jag ska inte samla på mig till sista sekunden!)
3. Ta en promenad
4. Höra av mig till LIIIIISA!
5. PRATY PARTY PARTY!!!

Min dag är snart kirrad men jag planerar inte så det kan gå åt fanders med den där listan! ;) hahah

Hare fint allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0