<3<3<3

Det är nästan så jag blir avundsjuk på mig själv tror jag! Jag har de bästa vännerna man kan tänka sig och jag har den bästa killen man kan tänka sig också! Älskar alla helt villkorslöst och visst jag kan ha svårt att visa det ibland när det totalt låser sig men det gör jag i alla fall.

Jag förstår inte att jag ens hinner skriva något här när jag ska lyckas träffa alla jag vill träffa oc göra allt jag vill göra och som jag missat när jag varit i båstad, och detta ska göras på bara EN vecka(!?!?) men det går nog bra :) Har lite ångest över hurvudvärken/migränen. Jag vet att jag behöver gå till kiropraktorn men han har ju semester men jag kommer gå av på mitten om jag ska gå med det här i en månad till innan jag kommer hem... Men jag har haft sånna hära perioder förut och fixat det så en till borde ju inte vara något problem, men nu är det det! Nu har jag klagat av mig lite också, tror det är bra att skriva av sig lite ibland faktiskt, kanske borde ta upp det där med dagbok igen, kanske inte.

Nu ska jag springa vidare! Ha det bra allihopp :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag blev så glad när jag såg på facebook om din nya kille! Grattis! Hoppas han är snäll mot dig annars får han stryk ;p

2010-08-01 @ 09:39:46
URL: http://manduzanastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0