Back again

Oj oj oj här nere har man då verkligen inte tid till att sitta vid datorn kan jag ju tala om! full rulle hela tiden från att man går upp halv 7 tills man går och lägger sig och FÖRSÖKER sova runt 23. Och ja det står försöker med tanke på att jag inte känner att jag har fått någon rejäl sömn sen jag åkte tillbaka hit ned igen, drömmer och har mig eller kan inte somna över huvudtaget. Men men jag står ut några veckor till.

Jag tänker inte skriva nått om mitt jobba för skulle jag göra det skulle ni somna innan ni ens läst klart första meningen. jobbet är helt enkelt piss, (bokstavligt talat). Det får duga om det!

Idag fyller min kusin Linus 20 år också! (bra att veta vem man ska ringa när man behöver...någonting!) Grattis påre gubben lilla!

Har nog kollat igenom alla felles bilder på hennes dator nu, titta vad man hinner med om man är flitig! Vi var ju så himla små för bara några år sedan :o





Miss you all back home!

Nu kallar vardagen tillbaka på mig! men när jag kommer hem igen ! då ni, då är livet en fest!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0