Inte en gång till säger jag bara!

Shhhhiiiieeet! Det var helt galet det här förstår ni! Är man i Båstad så finns det en regel, Man måste festa minst en gång. Felle och jag blev medbjudna till några jobbarkompisar för att grilla, chilla och sen dra ut och dansa. Kvällen slutade inte helt lyckat kanske men vadå? kul vare i alla fall! :)

Just det jag glömde skriva det! haha! Felle och jag satt och åt glass på torget igår och då kommer det fram en kille kanske 25 år eller något och vi tänkte, "fasen kan man inte ens få sitta o äta glass här utan att de ska komma fram och prata mobiler!". Det hela slutade med att killen säger till mig att jag inte ska byta aboneman (Ja, jag drog en liten vit lögn och sa att mitt abonemang var mycket billigare än vad det är, det hade ju inte han med att göra i alla fall!). Sen huxflux så ska vi tydligen slå ihop våra gäng och festa med dem på kvällen så vi byter nummer, han klaga högt och tydligt när jag inte sa vad jag heter i efternamn (Räcker det inte med nummret och förnamnet eller!? han var ju för sjutton telefonförsäljare liksom och kunde säkert gjort något fuffens om jag sagt det (smarta Anna här!) ). Ja och hur kvällen var på det hela tagen står ju högst upp.

Men en sak här nu va. Det är inte bra att dricka alkohol och vara uppe sent på kvällen/natten när man ska jobba klockan 7 på morgonen! Vi gick omkring som  zombies! Onyyktra var vi fortfarande också så det var inte helt ok kan jag inte tycka.

På det hela taget så lever jag fortfarande alltså, och det gör felle med för dem som undrar, jag saknar fortfarande allt folk där hemma (eller i frankrike som jag vet att Werrner är!) men jag får stå ut i 2 veckor till helt enkelt! Nu är det fotbolls VM på tv:n, måste ses!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Jock3

Kom hem nu! Saknar ju dig! Pussen :)

2010-07-19 @ 20:27:20
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0