Running

Cato och jag tog en sväng runt byn! springning för halva slanten blev det och skvaller för andra halvan! men skönt och roligt var det i alla fall!

Nu är det svenska diskussion som gäller och sen ska jag hämta elin i Sörping och sen sängen! haha fullspäckad dag var det idag asså men kul i alla fall :)

Mamma slängde ur sig en klockren kommentar här när jag sa att jag skulle sova hos werner imorron (hon menade på att jag kunde rensa rabbatten som ni ser här nedan på torsdagsmorgonen istället för att sova) när jag nämnde att hon kunde få hämta oss klockan 4 på torsdagmorgonen sa hon bara " aja du kommer hem på torsdag i alla fall!" fast då skulle jag visst få tvätta fönstrena istället (annars förstörde jag ju naglarna till balen;) haha  


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0