01-03-10

Känns lite jobbigt nu med projketet fasen, eller aa asså det har det ju gjort ett bra tag iofs. men nu är det seriöst ap jobbigt... Men Lisa vi tar fan tag i det nu jag ska börja tänka när jag kommer hem efter träningen idag!! Lätt fett att jag ska asså!

Astor mår för övrigt lite bättre och är lite piggare om det är någon som undrar :) Kom på att det kan ju vara snällt att skriva det här så det ingen tror att han är borta än för han är stark min kille ! :D

Nu vete tusan vad jag ska göra i en timme i väntan på att Lisa slutar sin kör så vi kan knalla bort till träningen sen! Afrodans står på schemat ikväll!

Tjarå herrå! Ni får nån bild när jag kommer på en bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

asså jag förstår mig inte på er! ni har ju ett jättebra projekt även om resultatet kanske inte blev som ni tänkt från början, men ni har ju i alla fall en process och så och det är ju det viktigt! Skönt att astor är bättre ^^

2010-03-01 @ 18:00:38
URL: http://mirjamlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0