En sån helg!

helgen skulle böja lungt med att fira emma på fredagen, detta slutade helt och hållet med en utgång! Nice om du frågar mig ;) Sen hemma runt halv 4 upptäcker jag att emma har snott min säng så det var bara att leta rätt på en ny sovplats ( skulle upp om 3 timmar så det gällde att leda snabbt!) Sen efter 3 timmars orolig sömn ställde jag mig i duschen och försökte tänka glada tankar om att gå upp tidigt! detta slutade i ett totalt misslyckande!

efter mkt om och men var kläderna på och magen mättad och då bar det av till söpring där det var distriksårsmöte i Svenskakyrkansunga i Linköpingsstift! Må hända att det låter torrt och tråkigt men det är allt annat än just det kan jag ju lova er! Folket är helt underbart och om man skulle så skulle jag nog krama allihoppa istället för bara några utvalda + dem som väljer sig själv (nämner inga namn ;) ).

Klockan 24 sen var jag hemma oc på väg end i MIN säng tack och lov! Kom på att klockan inte alls var 24 utan den var 01 eftersom man ställer om klockan! Kändes som jag inte hunnit lägga huvudet på kudden innan väckarklockan väsnades igen och det blev en till dag med möte fast det gick ganska snabbt!


Slutatat så är jag nu hemma och ska just ta en liten välbehövlig powernap ( jag har inget ägg att tvätta ur håret så jag tar och duschar efter träningen ikväll! )

Tjarrå herrå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0