Felle minns du? ;)

Detta är vad felle och jag skrev ihop när vi bodde i Båstad förra sommaren!

Felle och anna äter i Annas säng (usch va felle grisar ned! ( det är ju inte precis hon som får sova i smulor:O haha nae aå illa är det inte:P)) men vi äter faktiskt i sängen.

Vi bor i en källare på max sex kvadratmeter:O var av det finns en vångingsäng ( jag sover överst(skriv upp det!!)Det är där alla smulor finns btw (och spindlarna:S)

Det finns även ett kylskåp, var av vi har vår spisplatta on the top där vi lagar vår utsökta mat (gröt, blodpudding och nudlar!) (omg vi lever lumpenliv:O) och resultatet av att laga mat i en källare är att allt blir nedosat! USCH!

Sen har vi vår lovely vävstol, stor som aset men den använder vi flitigt som klästreck! (när vi väl lyckas ta över tvättmaskinen från vår värd som tycks tvätta för hela sverige!!

Till råga på allt så består vår garderob av ett fett stort ekbord och en sandig soffa (nej det var inte städat när vi först kom hit o inte fan tänker vi städa när vi lämnar det heller!!)

Vi får inte glömma att vi diskar i vår underbart fräscha dusch :D Woho OCH vi kan inte längre gå på toan (tillfälligt trasig)... Suck!!

slutligen sammanfattning: felle och jag kan knappt stå i bredd utan att vi slår emot något! nån måste hoppa in i sängen om vi ska korsa våra vägar!;)

Men jobbet är kul och människorna är ännu roligare!:D Med andra ord felle och jag i båstad = Bäst! 

Citat " oj jag ligger kanske på dig?:S"



Slut citat

Kommentarer
Postat av: felle

HAHA oh herre min skapare!! alla minnen väcks verkligen.. och det är faktiskt bara bra minnen även om det kanske inte verkade så bra på din beskrivning, men oj vad vi skrattade ;D

2010-03-14 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0