Haha säger jag bara!

Jag tänkte bara skriva lite om hur bäst min lilla Werner är! Jag vet att det inte är det jag brukar skriva om, men jag tänkte eftersom hon nu är en liten ängel och bor hos mig när jag är ensam hemma så kan hon faktiskt få ett eget inlägg. Så nu bara så att alla vet så är Werner helt enkelt BÄST! Tror inte det behöver komma en förklaring till mitt konstaterande, det säger ju sig själv liksom ;D

Btw så kompletterar Werner och jag varandra perfekt, hon är min egen lilla hemmafru som lagar all mat och jag städar och tvättar. I söndags gjorde hon en megakladdkaka bara för mig liksom! Kan det bli bättre! :D


En liten bild på oss när jag hade fluff - visst syns det att vi äger allt och alla! :D

Nu har min Werner fått sitt inlägg så nu är det dags att dra!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0