JAg mår bara så bra!!!

Hemmkommen från HC nu där jag tjoade lite på Lina som var så snygg i sin gröna rock!;) Förstår att du avgudar den!

Det är vår i luften! Fåglarna säger det, solen visar det, näsan känner det, och kroppen vill det!!! Har under senaste tiden kommit på att jag skulle vilja ha förstånd som en liten flicka, jag ser på barnen idag, de som precis lärt sig gå, eller säga några stakade ord, ser i deras ögon hur de äger världen och inte är ett dugg påverkad av nånting! Dock så vill jag inte vara lika beroende av alla andra runt omkring mig, jag vill vara friii!

Till något helt annat så lär jag få konstruera om mitt jordgubbsland för de som bryr sig ;P Det är liksom förstört efter att minst 4 meter snö har legat på skiten :P

Nu vill jag ut i soooooolen!! :D Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag veeeeet känner mig så himla sexig i min gröna rock, tror jag tar den nästa utgång ;D

2010-03-21 @ 20:33:25
URL: http://linaemmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anna

Gört på fredag vettö ;);););) Kalajs!

2010-03-22 @ 13:40:45
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0