lonlyness

Allt är så himmla tyst. det är FÖR tyst. och ändå hör jag fåglarna kvittra utanför.

Jag gillar inte att vara ensam hemma idag..vill bara att emma ska komma hem nu så jag slipper den här jävla ensamheten av att ingen är hemma och ingen kommer hem förrns om en vecka! Men jag vet ju att det beror på att jag alltid har haft Astor närvarande i vanligt fall men nu är det bara tomt..

Utågången igår blev lyckad! ROligt som bara den trots sin små dalar emellanåt :P Vaknade kl 9 imorrse och har inte kunnat somna om så jag gick upp istället. Tänkte att jag ska använda den här dagen till att bara städa typ! och hämta Emma från tåget.

Men först det viktigaste! FRUKOST!
hej på er! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ANNA! det är bara att du hör av dig så är jag hos dig på en sekund (eller ja det tar ju lite längre tid att köra men jag tror du förstår vad jag menar ^^) Lova att du hör att du hör av dig om det är något eller om du bara vill prata och så :)

2010-03-06 @ 13:10:16
URL: http://mirjamlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0