Noll ork

Har så sjuuuukt mkt på min "att göra lista" och därför slutar det med att jag typ inte gör något alls:S Ni kan ju få ta del av allt jag har framför mig.

Projektdagboken ska skrivas färdigt och lämnas in.
Städa inför att Emma kommer hem och ska fira att hon fyller år idag ( grattis till dej!)
Möte från Lördag till och med Söndag.
Religionsprov (har inte ens börjat plugga)
Filosofiprov ( som blev uppskjutet p.g.a sjuk lärare)
Melodidiktatprov
Projektrapportinlämning!!

Asså när nästa vecka är slut och påsklovet börjar då måste vi fasen fira om jag lyckats klara av att ro iland allt detta utan att få en enda ångestattack!

Men till nått helt annat så har jag akut längtan till sommaren!! Igår var jag hemma hos werner också och jag vill bara tillägga att jag gillar den tjejen skarpt asså!! Fast jag har många kompisar som jag gillar skarpt så jag lovar jag hr inte glömt er ;)



Är det här alla vi arbetslösa kommer ligga i Sommar eller? Vid min pool och soa med bra musik och goda vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

HAHA, lätt. Jag bokar en plats i solstolarna redan nu ;)

2010-03-26 @ 07:21:50
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: linnea sundberg

JAA!

2010-03-30 @ 21:14:13
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0