Slänger ut allt gammalt tar in ännu äldre!

Lp- spelaren är på plats inne i mitt rum, d.v.s i sängen. Jag sitter på golvet med skivor utspritt överallt men nu när skrivbordet är veck så har jag ju utrymmet! även skrivbordsstolen är borta så klart ;) jag som är kär i att göra listor ska nu göra en lista för vad som ska införskaffas nästa tripp som förhoppningsvis blir av till linkping!

- byrå, min garderob håller på att svämma över + att jag måste ju göra av Lp- spelaren nånstans!
- Nån fyndig låda som jag kan ha mina armband och den lilla andel smink som jag faktiskt äger!
- Ramar, så här kan INTE mina väggar se ut! ser ut som jag ska rymmaa hemifrån vilken sek som helst ju :O
- Sist men absolut inte minst blir studenklänningen!! alltså jag menar inte att den är störst storleksmessigt men den är av högsta prioritet! typ...

Där hade ni min lista!
See yah folk!


Ps jag har nu en tid för provtagning till blodgivare!!! ;D yes!! jag ska rädda världen från allt ont! jag ska i alla fall göra det bästa jag kan :) Puss Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0