Spriiiiing! <3(L)

Carro har redan bokat en plats på stolarna vid min pool säger hon, Där kan man snacka framtidsplaner hörrö ;) haha

Kom just till skolan solen skiner och snön smälter! Man kan inte annat än att älska våren när det är så här! Ville egentligen börja dagen med en promenad för jag vet att jag inte har tid med det sen. men det hade jag inte imorse heller då jag skrev klart hela våran loggbok som jag tänker läsa igenom en sista gång i eftermiddag och sen lämna in den! CHECK på listan då liksom!

Känner mig väldigt stressad inför religionsprovet på måndag eftersom jag redan nu vet att jag inte kommer hinna plugga nånting på det den här helgen... får göra som vanligt plugga på morgonen innan provet är ;) INTE alls okej! Jag borde lära mig av min duktiga lillasyster som sitter och pluggar redan veckan innan! Ni hajar inte hur stolt man kan vara över sin syster ibland!

Längtar till helgen har stora förhoppningar på den alltså! Men snart är det mat och det tackar magen gudarna för ska ni veta! ;D

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0