The day

Idag är det naturinlämning som gäller och jag tänker sitta kvar i skolan till klockan 20 om det är så! ska fan bli klar med helvetet innan helgen så jag är av med det!

Igår var det konsert och enligt många så gick det bra trotts några bravader (som för det mesta var roliga) Lisa öppnade det hela med att presentera sig som Anna helt gravallvarligt, sen när hon skulle säga att jag heter Lisa kom hon väl på vad hon hette för hon ändrade sig illa kvickt! Men publiken uppskattade det och jag tyckte det var perfekta öppningsrepliken! ;)

Men nu ska jag hårdjobba Naturen i 20 min sen är det Labb o sen ska jag plugga natur till lunchen då ska jag käka och fixa iorning i kapellet eftersom vi inte orkade med det igår. Sen efter Lunch blir det naturlektion och be till gud att vi får plugga natur då med!!

Tjarå herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0