Whaaat?

Asså vart sjutton tog dagen vägen!?

Seriöst jag kom till skolan med paniken ångande upp över öronen på mig! Efter mindre än två timmar var alla redovisningar över och det gick ju hyfsat i alla fall (Kanske ska lära mig nån gång att skriva mina tal lite tidigare än kvällen innan och samma morgon). Nu sitter jag på sista lektionen som är slut om exakt 9 min! GREJTANS!

Eftermiddagen kommer bjudas på skoletande till balklänningen och sedan bär det av hem till mig där det bjuds på filmchill och massor med mys :) We Like it!

Folk bakom mig blev nyss ertapprade med att vara inne på FB tack och lov så kanske han inte såg mitt bloggande! haha ÄGD! eller så gjorda han det o då blev väl jag en gnutta ägd!

Nu slänger vi alla problem över axeln och Ser fram emot en toppen helg helt enkelt! Niiiice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0