Wohooo!!

Tack och lov så är samhällen över! Redovisningen kunde ju gått bättre men idag orkar jag faktiskt inte ta tag i det och bry mig!

Önskar att man bara kunde ta på sig ett par gyllene skor och flyga här ifrån just nu till ett varmare länd där ingen känner mig och jag kan vara den jag själv väljer att vara! Låter himla deprimerande men jag skulle tycka det vore roligt:)

Nog om detta nu ska jag egentligen plugga natur men dålig som jag är så har jag absolut ingen lust till det och ändå stressar jag ihjäl mig och får skylla mig själv! Kom just på att jag tankspridd som jag är inte bara missade min tid hos kiropraktorn igår utan jag glömde även mina sångnoter idag.. INTE OK längre Anna skärpning!

Nae nu ska jag ta mig i kragen och  alla fall öppna dockumentet med naturen!Tjarrå herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0