bulletproof!

Saknar redan min Felle pelle och då har hon bara varit borta en två dagar. Men i alla fall man får faktiskt sakna de man tycker om!

Fick en fnitterattack när jag fick ett sms av Werner igår med! haha hon är så rolig hon asså (om hon läser det här kommer inte hon fatta ett skit och jag kan se hennes frågande min framför mig nu)

Idag ska jag bli blondie och förlora en jäkla massa pengar på köpet. jaoo så är det ju liksom ibland med! Oh well jag klarar mig väl på vatten och bröd och att sitta hemma och plugga och inte göra nånting alls :)

Hade migrationsverket här förut med och det visade sig bli himla intresant faktiskt vilket var roligt. SFI var nog dem som uppskattade det mest eftersom de i klassen knappt fick en syl i vädret! Men det är ju faktiskt mest aktuellt för de som går i SFI kan jag tycka så mig gjorde det inget i ruggen!

På Onsdag (imorron kom jag just på (WERNER JAG RINGER DIG IKVÄLL)) så drar vi till Göteborg för att träffa Ida och äntligen få ett ansikte på alla dem hon pratar om hela tiden! hihi ska bli kul kul jul! :D

Men nu ska jag pallra mig iväg till bilen i en ofantlig långsam takt! See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0