pjuuuhh

Människan kan då inte vara skapt för att stå från kl 14 till kl 02 och sedan sitta och köra en bil till klockan 04 på morgonen. men vi klarar det i alla fall! Eller jag gjorde det igår i alla fall :)

Den här senaste tiden har varit helt fantastisk! Roadtrip ned till Göteborg för att träffa Idag och hennes väl omtalade kompisar var hur kul som helst! och jag älskar folket där nere snacka om energi och livlighet! :D

Sen var det Bröllop för Malin och pelle igår, jätte vackert var det! första bröllopet jag har varit på var det också:) Jag jobbade med serveringen o det var riktigt kul och förbaskat jobbigt! satt ned sammanlagt 30 min på 12 timmar! dä ni! ;) Och dem 30 min var vigsen i kyrkan. Vi stod till coh med när vi slängde i oss maten haha!

Nu är det plugg som gäller! 2 rapporter ska in imorron och de ska jag banne mig fixa idag asså! vill INTE ha nån rest alls för fem öre för då klickar vi på "Ogilla"knappen!

herråherrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0