Raindropps keep fallin' on my head!

But that doesn't mean my eyes will soon be turnin' red
Cryin's not for me
'Cause I'm never gonna stop the rain by complainin'
Because I'm free
Nothin's worryin' me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Felle och jag diggar loss här när jag sjunger min skönsång och felle kör skönlir med knäppafingrarna! Ni vet lite klatschigt ;) Jäkla gung är sal 316 asså ni är varmt välkomna att joina!

Vi bestämde oss nög för att välja denna låt eftersom vädret idag bestär av 1%solsken och 80% mulet och hel 9% regn! sammanlagt blir detta 100% har jag ju då räknat ut faktiskt! mattesnillet Anna Filipsson jag visst ;P



Men regn är faktiskt fint om man tar på sig regnkläder och gummistövlar och går ut och hoppar i vattenpölarna! jag tror vi skulle kunna få upp välden ut den koman den hamnat i om alla faktiskt gjorde det här så fort det börjar renga! Eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

...blir 90% O_o

2010-05-25 @ 16:55:19
Postat av: Anna

Haha nu ska vi inte vara negativa här tkr jag!

2010-05-26 @ 09:20:15
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0