Sjukstugan

Min studiedag började ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Till att börja med sprang Zorro in i mitt rum och skulle börja tugga på allt han kom åt kl 7 imorse.. himmla roligt... Sen när jag väl gått upp så ser jag att Zorro fortfarande haltar vilket han började med igår.

Sen en timme senare går elin upp för hon ska på praktik och när hon kommer ut från badrummet ser jag att hon är likblek i ansiktet o frågar hur läget är. " jag ser ingenting" snyfftar hon fram då så hon fick order att sätta sig på bolvet och dra några djupa andetag sen när färgen kommit tillbaka i ansiktet fråga jag om hon mådde illa eller hade ont i huvet (sånna symtom känner jag väl igen) Migrän visade så klart min diagnos på. Så skickade jag henne i säng och gick för att hämta en tablett och vatten till henne och sen var det bara ringa til Tette och säga att elin är sjuk så hon kommer inte på praktik idag.




Till råga på allt detta så får jag inte igång filmen jag har lånat av Lisa *jävla dator jävel* eller så är det jag som är så förbannat oteknisk som inte gör rätt... Hatar teknik ibland!

Nu ska jag inte tråka ut er mer ha en bra Studiedag allesammans! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0