Trubbel, Dubbel Trubbel

Ibland vill man bara krypa ned i sängen igen och glömma att vissa dagar ens har exicterat, att man har gjort vissa grejer man senare kanske ångrar även om det skulle vara så att det inte rör några andra människor. Men i det här fallet som är precis som i många andra fall så berör det mina vänner och jag tänker inte låta någonting gå för vänskapen. Även om jag säger det så har det redan gjort det, Väggar byggs upp bara för jag inte kan formulera rätt meningar eller hitta dem rätta orden.

Ibland gillar jag att få skriva lite kryptiska meningar och jag vet att de inblandade hajar att det är dem  det handlar om, Mina vänner är förbannat interligenta dem :) Och jag gillar dem allihoppa så mycket att det är det som gör så förbannat ont. Kan jag inte bara fatta att jag ska hålla fingrarna i styr och inte göra grejer som jag vet är fel redan från början.

Suck Lifes goes on och det kommer även mitt göra.

Snipp snapp slut så var denna sagan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0