Vuxen samlare! öhh va?

Sammlar vuxenpoäng för fulla muggar här tror jag. Ni vet såna dära som våra föräldrar också har gjot en gång i tiden för länge länge sen! Men nu är det i alla fall äntligen vår tur! De senaste dagarna har jag gått upp kl 03.50 (snacka om uppoffring) för att tjäna pengar, riktigt så tidigt behöver ju dock inte min mamma och pappa gå upp med i alla fall, tjäna pengar gjorde jag i alla fall!

Sen har jag även spenderat pengar (för mkt pengar kan tyckas nu i efterhand men det blir vad man gör det!) Tar man studenten en gång i sitt liv så kan det fasen i mig få kosta lite liksom!!

Har även för första gången i hela mitt liv använt mig av min internetbank på riktigt (inte bara kollat mitt saldo alltså). jag har nämligen köpt biljetter till Båstad stand up i Sommar!!  Dock behövede jag stöd och support under hela resan av felle, men vadå första gången liksom jag var nervös okej!?

Aja nu ska jag hoppa i sängen, måste ju kolla hur mkt den klarar av innan den går sönder (höhö).

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0