Due date

Hemkommna från Bio i Carlifornien, en Premiär dessutom! Sämst var den också ska även tilläggas... Första gången som jag, felle och werner ville gå ifrån en bio för att filmen var så dålig. Själv hade jag även "växtvärks"känsla i benen så jag ville ännu mera därifrån p.g.a. det. men nog om det!
Nu ligger vi i alla fall i en allt för stor säng (seriöst vi sover 3 st i samma säng!) Lite överdrivet stort anser jag när jag kan tycka att min säng på 120 ändå är väääldigt stor även ifall både jocke och jag sover i den... Men den här sängen har ett myyyycket fluffigare täcke ska ni veta! Men nog om inredningen!!
Skulle ju åkt till Hollywood idag men det blev ändrade planer för det var allderles för varmt så förhoppningsvis åker vi dit imorron:) Idag blev det Beverly Hills istället och en del shoppande så vi klagar inte för det!
Men nu återgår jag till sängen! dags att läsa min bok, werner ser på tv och felle ligger och läser hon med! Ha det fint allihoppa :) saknar er där hemma!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Jag hoppas att nått av shoppandet är till mig!:D fam hälsar och zorro saknar dig för han har ingen att bita i soffan;)

2010-11-07 @ 12:42:02
Postat av: Anna

Bra elin då vet jag att zorro i alla fall ine ska få ngt! och jag köper ngt till dig om jag hittar nått bra!

2010-11-07 @ 17:25:01
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0